Van Belley naar la Tuque

14 juni 2018 - Canada, Verenigde Staten

Na en regenachtige avond en nacht en een stevig ontbijt vervolgen we onze weg van Camping Belley naar Le Tuque onderweg rijden we langs vele dorpjes de wegen deze zijn doorgaans wel goed te berijden af en toe een weg met hobbels en kuilen maar dat mag de pret niet drukken.
Wat kom je toch schitterend natuur tegen en veel uitgestreken landschappen.
Je komt ook hele mooie maar ook vervallen huizen tegen ,ook hier hebben we dalingen van wel 11% .we zitten nog steeds in de provincie Québec het is hier kouder dan in de provincie Ontario volgens het weer wel een graad of 10 er valt hier ook meer regen.we zijn geen 🐻🐻en🦌🦌tegen gekomen maar wel 🐄🐄🌲🌲⛰⛰ook reden we tussen twee bergen,in het midden ligt een gigantisch meer .
We reden op een weg deze was zeker 100 km lang en we kwamen er geen tankstation of eettentje tegen,gelukkig hadden we gisteren getankt inLa Tuque naar de mac geweest en van daaruit naar de Camping de navigatie gaf aan dat we af moesten  dit deden we en kwamen op een onverharde weg daar 2km op gereden en toen maar weer omgekeerd bleek dat we een afslag te vroeg waren al met al goed aan gekomen op de Camping

Gr.Hannie,Pieter,BertenLinda

1. Leida:
    14 juni 2018
    heerlijk leuk om op de hoogte te blijven😘😘
  2. El:
    Klinkt prachtig 👍🏻
    Is de lucht daar ook schoner?
    🌲🌲🌲🌲🌲🌬🌬🌬🌬🌬
  3. RoCo:
    14 juni 2018
    Als ik jullie was zou ik de camper en koelkast volstouwen met voer. 🥚🥐🥓🥞🍕🥜🥗. Verhongeren jullie iig niet op die kmvreetwegen. 🤣 misschien krijgen jullie nog wel sneeuw. Zitten er sneeuwkettingen in die sleurbakken van jullie? Op de weerkaart lijkt het alsof de sneeuw heel dichtbij is. Morgen schijnt de hele dag de zon ( zegt Rob pelleboer) en zou het tropisch warm moeten worden 26 gr en wind nw 3.
    Dus weer genieten en het bed van H&P kan drogen.
    Knuffies Roco😘😘🍷🍻
  4. Marijke:
    15 juni 2018
    jullie zijn niet stiekem even naar Toronto geweest om een Bansky te stelen?????
    Maar idd zoveel mogelijk voer inladen en drank natuurlijk om de lange avonden door te komen.