Brampton

25 juni 2018 - Canada, Verenigde Staten

Goede morgen volgers

Gisteren aangekomen in Owensound onderweg gestopt bij Walthers falls dit was een mooie waterval en savonds heerlijk ge-bbq vandaag vertrekken we naar onze laatste camping.we hebben gekozen voor Brampton waar we de camper maandag tussen 8:00 en 10:00  moeten inleveren op de weg hier naartoe zijn we gestopt bij inglis falls ook dit was een waterval hier konden we een heel stuk lopen,er was ook een park bij onderweg was het erg mistig dit  hebben we niet eerder gehad en erg benauwd om 16:00 uur aan gekomen op de Camping savonds hebben we Roti  gegeten bij een plaatselijke kippenboer het zag er heel lekker uit maar het bleek anders te zijn .

Hier laten ze de gewrichtjes in de kip zitten dus dat was niet echt smakelijk s avonds weet heerlijk gekaart.vandaag onze laatste kampeer dag in Canada het begon al vroeg te regenen en jawel hoor het was weer raak in de Camper van Pieter en Hannie de waterval van inglis falls was  er niks bij  om 10:30 gezamenlijk gegeten en toen het droog was lekker wezen wandelen we zijn naar het centrum 6 kilometer verder gelopen daar hebben we bij popey  2mini broodje kip gegeten met cajun kruiden wat was dit pittig ,nog even voor de laatste keer de Walmarkt in voor ons laatste avondmaal we hebben dit keer heerlijke spaghetti gemaakt op de terug weg van het centrum naar de camping hebben we de bus gepakt de buschauffeur was erg vriendelijk we moesten voor ons vieren 15 dollar betalen maar hadden alleen briefjes van 20 maar daar kon hij niet van terug geven want je moet  contant betalen niemand in de bus kon ons helpen Linda had wel 8 cad los en jawel hij deed dit ervoor en bracht ons heel dicht bij de camping nu alles inpakken nog een laatste borrel en morgen middag weer terug maar Nederland

Hoop dat  jullie van onze reis verhalen hebben genoten

Pieter Hannie Bert  Linda

1. Sabrina:
    25 juni 2018
    Zeker genoten van alle verhalen.
    Goede terug reis 😚
  2. RoCo:
    25 juni 2018
    Hoi Canadatrottertjes, wat gaat dat snel! Alweer bijna thuis. Maar thuis komen is ook heel erg leuk. Lekker bij ‘n heerlijk oer Hollands bakkie leut, in je eigen luie stoel, zonder dat water van het plafond loopt, in je eigen sloffen, onderuitgezakt, en zonder knutjes effe bij komen. En veel verhalen vertellen. Schrijf vooral op wat jullie nog niet genoteerd hebben want voordat je het weet ben je zelfs de volgorde van jullie reis kwijt. Wij hebben met veel plezier jullie verhalen gelezen. Nu nog een veilige thuisreis toegewenst en tot gauw. Knuffies, RoCo