naar Midland

22 juni 2018 - Canada, Verenigde Staten

Goede morgen volgers

Afgelopen Dinsdag aan gekomen in Algonquin park we wilde reserveren voor 3nachten maar hebben er maar 2 genomen want eenmaal uit de auto werden we op gegeten door muggen we naar onze plekken vlak bij het water,we werden er helemaal lek gestoken die dag alleen maar 🐿🐿🐜🐜🕷🕷en muggen gezien .

De volgende dag zijn we naar er bezoekerscentrum gereden met de Camper van Pieter en Hannie daar binnen hadden ze een expositie van het ontstaan van het Algonquin park 125 jaar geleden we zijn ook nog verder gereden een sport winkel waar je van alles kon kopen en als je wilde een kano of water taxi kon huren .

Donderdag onze weg vervolgd Nasr Midland onderweg nog ergens gestopt want  Hannie had een adres gekregen van een waterval daar aangekomen maakte de Camper van Bert en Linda een heel raar geluid na enig onderzoek bleek het de stuurbekrachtiging te zijn al het vloeistof was op.

Camper laten staan en toch naar  de waterval gegaan we moesten naar boven over grote boomwortels maar eenmaal boven hadden we een adembenemend uitzicht naar een uurtje weer terug naar de Camper Pieter heeft even onder de camper gekeken en jawel het was de buis van de stuurbekrachtiging we zijn weer verder gaan rijden dit was voor Bert wel weer anders rijden .

Linda onderweg een garage zoeken op haar navigatie die had ze gevonden wij erna toe gereden en wat bleek hij was er niet dus maar weer de zelfde terug gereden en wat zagen we tot onze verbazing een 🦌dus hebben we toch nog iets wilds gezien dan maar door rijden naar Midland

Onderweg gestopt bij een benzinepomp om te vragen naar een Ford garage daar na 8 minuten aangekomen te zijn stapte Bert maar binnen om te vragen of ze hem konden helpen,de monteur starte de camper en ging heen en weer met het stuur,motorkap open en jawel hoor vloeistof helemaal op  bovenin nieuwe vloeistof erin en onder er gelijk weer uit dus de Camper moest op de brug maar moesten even wachten want er stond een 4x4 op na half uurtje kon de camper erop en hebben ze het euvel weten te repareren na een klein uurtje was het klaar Bert haalde Linda op want die heeft de kredietkaart  wij naar binnen om te betalen maar dit hoefde we niet want de monteur zei was fout van de Ford hij stuurt de rekening naar hoofdkantoor we hebben ze uiteraard heel erg bedankt voor hun goede zorgen en vriendelijkheid we konden eindelijk onze weg vervolgen maar Midland en Zijn daar uiteraard goed aan gekomen

Pieter Hannie Bert Linda

1. Leida:
    22 juni 2018
    wat een vriendelijk land ....nog veel plezier
  2. Rick:
    22 juni 2018
    Toch toffe kerels die monteurs😉. Maar wat een ellende met die campers. Hopelijk zijn de vliegtuigen in Canada beter onderhouden. Hihihi
  3. RoCo:
    22 juni 2018
    Tjonge, panne, dat valt tegen. Gelukkig was het redelijk snel gerepareerd. Nu maar hopen dat het daar bij blijft. Maar dat zal vast wel. Een leuke waterval. Maar als je daar vlak naast woont dan is dat toch wel veel herrie. En was het nu een hert of een eland? In ieder geval wel allemaal veel avontuur. Veel plezier op het volgende traject. Knuffies, RoCo
  4. Marijke:
    23 juni 2018
    gelukkig is alles weer in orde en kunnen jullie verder. Hebben jullie foto´s genomen van het `wilde`dier? Fijne rit vandaag.