Owen Sound

23 juni 2018 - Canada, Verenigde Staten

Hallo allemaal,

Dit wordt helaas een van onze laatste verslagen.
Het is 22 juni en bij jullie al 23 juni 
Vandaag zijn we vertrokken van Midland richting Owen Sound.
Zoals jullie hebben kunnen lezen in het verslag van gisteren kunnen we vandaag zonder oponthoud verder reizen.
We reizen via een navigatie systeem en we hebben besloten wat watervallen te bezoeken.
De eerste ligt in Collingwood en via natuurlijk wegen die helemaal weer open liggen, komen we bij de afslag die we moeten nemen.
Een nieuwbouw wijk als “Zonnedael” van de familie Flodder. “Wat doet u nu buurman”
De mensen stonden ons met open mond aan te gapen, wat doen twee campers nou bij ons in de wijk??!
Tja en we moesten ze wel gelijk geven, wat deden we daar?
Verkeerd rijden natuurlijk.
Omkeren dan maar want doorrijden kon niet omdat de straat dood liep.
Tjeetje Pieter zag een grote containerbak over het hoofd en liep met zijn camper vast.
Oh jeh oh jeh. Gelukkig bleef de schade beperkt tot de stang van het zonnescherm. Het zonnescherm wat we niet mogen en kunnen gebruiken, want de verhuurder was bang dat we met uitstaande zonnescherm zouden wegrijden. De mafkees.
We hebben een stickertje over de beschadiging geplakt zodat niets meer te zien is.
Weer terug naar het centrum, want we willen wel de waterval zien.
Zoals gebruikelijk tijdens onze reis rijden er twee witte campers drie keer rond door t centrum.
We parkeren uiteindelijk maar op een groot parkeerterrein van een winkelcentrum en we besluiten richting camping te rijden.
Tot onze verbazing zien we ineens “watervallen” en nemen die route.
We komen uit bij een mooie waterval.
Als het lukt zetten we er een videofilmpje bij.
Op naar de volgende waterval want er ligt er nog een op onze route. Daar aangekomen moeten we een aardig bedrag neer tellen om daar te parkeren en we besluiten dat niet te doen en meteen door te gaan naar de camping.
Die waterval staat voor zaterdag op de planning, dan kunnen we er wat langer blijven.
De camping ligt echt in the middle of nowwhere.
Maar uiteindelijk staan we op onze plekken en genieten van het heerlijke weer en natuurlijk van ons drankje.
Het een zalige warme avond en nadat we hebben besloten wat we zaterdag gaan doen zoeken we ieder de camper op.
Morgen gaan we naar de Inglish waterval en dan door naar Brampton.
Wordt vervolgd.

1. Erna Groen:
    23 juni 2018
    Geniet nog even lekker en alvast een goede reis terug naar ons kikkerlandje😉