Pembroke

19 juni 2018 - Canada, Verenigde Staten

Hallo volgers,

Gisteren maandag 18 juni zijn we weer op weg gegaan.
Wij reden naar Pembroke.
Eerst via een tweebaansweg richting Ottawa.
Daar is gelukkig een rondweg omheen gelegd zodat we niet dwars door de stad moesten zoals bij Toronto.
Dit keer was de snelweg goed berijdbaar.
Toen we Ottawa achter ons hadden gelaten werd t weer tweebaans en af en toe
, zoals in Frankrijk, twee banen heen en een terug of andersom.
We hebben een verschrikkelijk zware regenbui gehad zodat t net leek of je door een rivier reed, maar dat was tijdelijk. Ook hier wordt het na zo een bui droog 😄
We zien gelukkig weer een mooie omgeving.
Onderweg tanken en voedsel inslaan want na Pembroke gaan we naar het Algonquinpark.
Dat is een muggen paradijs en we hebben ons laten informeren welk soort antimug we aan moesten schaffen.
Spuitbussen, strippen en zelfs een antimuggenlamp zitten nu in onze voorraad.
Benieuwd of het allemaal helpt.
Op de camping aangekomen werden we weer verwelkomt door eekhoorntjes die zo brutaal zijn dat ze uit je hand eten.
We moeten nog naar een drankenwinkel en een mevrouw die tegenover ons staat wilde ons er wel heen rijden. Nou dat was lief van haar, maar dat hebben we toch maar afgeslagen en gaan vandaag zelf even op snor.
Vandaag dus naar het Algonquinpark. De komende drie dagen hebben we geen internet dus tot over drie dagen.
Dikke knuffel van ons vieren en volgende week zijn we weer thuis.

1. RoCo:
    19 juni 2018
    Jeetje zo hard gaat het, volgende week alweer thuis🤨 maar jullie hebben nog een prachtig stuk te gaan, dwars door een natuurgebied. Wij zijn razend nieuwsgierig naar jullie verhalen en foto’s. Nog even flink genieten van de laatste week.
    Knuffies RoCo
  2. Erna Groen:
    19 juni 2018
    Gaat idd heel erg hard zeg. Is Bert alweer wat opgeknapt? Goede reis verder😙
  3. Linda, Bert, Pieter en Hannie:
    20 juni 2018
    Hoi Bert is weer de oude
  4. F. Kalkhoven:
    20 juni 2018
    Jammer 3 dagen geen bericht. Ik kijk er echt naar uit iedere dag 😊. Nog genieten de volgende dagen daar. Groetjes