verslag 09-06 🚐🚐

10 juni 2018 - Canada, Verenigde Staten

Goede morgen  volgers

Dit is ons reis verhaal van vrijdag🌞🌞

Vandaag vanaf de camping Rideau in kingston vervolgen wij onze weg naar Laval dit ligt even boven Montréal we rijden vandaag op de snelweg want we willen vandaag even kilometers maken.wat komen we toch een mooie natuur tegen ook al rijden we op de snelweg .gelukkig rijden we vandaag het grootste gedeelte smorgens het is dan een stuk rustiger maar ook op deze  weg is het  een en al hobbels niet echt een vlakke weg om 12:30 gestopt bij een mc Donalds 🍟🍔om daar even onze mail en apps binnen te halen omdat ze hier sterke WiFi hebben  en gelijk maar iets gegeten en gedronken . Onze reis ging weer verder na een klein half uurtje reden we opeens in het Franse deel van Canada op de rondweg van Montréal ,dat is wel even wennen omdat we de taal  niet machtig zijn is dit verdomd lastig ,een geluk voor ons dat we nog steeds in de camper rijden . We hebben weer boodschappen in geslagen bij een metro supermarkt een stukje brie kost om gerekend wel €6.50 een pakje Boursin € 4.00 maar ja het is dan ook duurder dan in Nederland maar dat is ingecalculeerd .om een camping te zoeken is nog veel lastiger we hebben er eindelijk 1 gevonden het heet Camping du vieux  moulin  dit betekend in het Nederland de oude molen, wat een weg erna toe allemaal kuilen ,gelukkig hadden ze nog meer dan genoeg plaatsen en konden we naast elkaar staan alles op de plaats gezet de Camper klaar gemaakt voor de nacht en de BBQ aan gedaan.

Hannie,Pieter,Bert,Linda

1. F. Kalkhoven:
    10 juni 2018
    Fijne dagen en goede reis 🤗
  2. Erna Groen:
    10 juni 2018
    Volgens mij kunnen jullie een boek schrijven over jullie ervaringen. Wat een belevenissen. Maar wel heerlijk (voor mij) om te lezen 🤗
  3. RoCo:
    10 juni 2018
    Hoi wereldreizigers, erg leuk, al die verhalen. Wij hebben in Orlando wel eens in een huurbus gereden. Die had ook slappe veren. Maar dat had een reden. De gaten en bobbels in de wegen. Hebben die campers van jullie ook van die slappe veren? En, vanavond een vette steak op de bbq? Of hebben jullie heel deftig een Frans menu met escargots en ‘n fles bubbeltjeschampie er bij? Eigenlijk maakt dat toch niet uit. Als het maar lekker is. Want als Pieter en Bert straks een walvisje vangen dan kan die morgen ook op de bbq. Bon voyage, RoCo
  4. Sabrina:
    11 juni 2018
    Heerlijk hoor die verhalen.
    Geniet ervan!!!