Bij Trois rivers

16 juni 2018 - Canada, Verenigde Staten

Hallo volgers,

15 juni
Het vervolg van onze reis.
Toen wij weggingen van de camping, waar we die mooie rivier hebben gefilmd, (zie video) werden we uitgezwaaid door de eigenaresse. Een hele lieve vrouw die ook nog eens wilde weten of we wel goed geslapen hadden. We zouden vandaag niet zo ver rijden. Onderweg keken we weer onze ogen uit en dan zijn we nog niet eens in het mooiste gedeelte van onze reis. Dat wordt het Algonquinpark.
'S Middags nadat we boodschappen hadden gedaan, dat soort supermarkten rijdt je makkelijk voorbij, want aan de buitenkant is het net een bedrijfje voor landbouwwerktuigen, gingen we op zoek naar een bank om te pinnen.
Het geld vliegt onze portemonnee uit. Daarna naar een camping,
Bij de eerste maakten we meteen rechtsomkeer, want we werden al begroet door dazen en ander soort gespuis. Het zag er ook niet echt gezellig uit.
De tweede camping was binnengehaald en de derde camping staan we nu op.
Een ontiegelijk groot park. Het gekke is dat alle caravans, die ook ontiegelijk groot zijn, daar valt onze camper bij in het niet, onze camper past daar misschien wel vier keer in, 's avonds allemaal verlicht zijn met wat wij noemen "kerstverlichting"
Hier houden ze ook van golfkarretjes want iedereen heeft zo een ding en rijdt er naar hartelust mee rond. Lopen doen ze dus niet.
Tegen de avond lijkt het wel een race want dan stapt iedereen in zo karretje en maken dan de ronde over de camping. Sommigen komen wel drie of vier keer langs om die rare Hollanders te zien.
Vandaag 16 juni houden we een rustdag.
Het weer is schitterend, dus dat wordt genieten.
Wordt vervolgd