Wij zijn geland

2 juni 2018 - Canada, Verenigde Staten

Hallo volgers,

Wij zijn geland  De vlucht op zich duurde toch nog 7uur. Maar wat een kleine plaatsen heb je. Dan is het net een efteling tour om door de douane te gaan. Niets geen koffers na kijken. Dan was t op Schiphol strenger. Linda en Hannie werden na de scan ook nog eens gefouilleerd. Zelfs je bh bandje werd gevoeld ☹️ .ook werden hun handkoffers gecontroleerd op drugs.  Op t vliegveld van Toronto moesten we bellen naar het hotel om ons op te laten halen. Op onze kamers staan twee super grote bedden en het doet een beetje denken aan de dertiger jaren. Op naar ons volgende avontuur, we houden jullie op de hoogte.

Dikke knuffel van ons Linda, Bert, Pieter en Hannie

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. RoCo:
    2 juni 2018
    Aha, dat gaat flotjes. Het is nog vroeg daar dus vanavond even lekker stappen. Veel plezier. R&C
  2. El:
    Haha drugs babes 🤣
  3. Marijke:
    2 juni 2018
    lekker slapen in die king size bedden.
    dan kunnen jullie goed uitgerust beginnen.
  4. Erna Groen:
    2 juni 2018
    Wat n reis zeg. Maar gelukkig veilig geland. Nu lekker gaan genieten en lekker slapen straks
  5. F. Kalkhoven:
    3 juni 2018
    Lekker grote bedden
  6. F. Kalkhoven:
    3 juni 2018
    Van harte gefeliciteerd Hannie. We hopen dat jullie lekker hebben geslapen en langzaam aan ontspannen en genieten van al dat natuurschoon en elkaar. Willem en Fré
  7. RoCo:
    4 juni 2018
    Lang zal ze leven🎉🎁 Han van harte, maak er een bijzondere dag van. Wij nemen er 🍷🍰 op. Knuffie RoCo