Cccc

14 juni 2018 - Canada, Verenigde Staten

🐋
H"llo volgers
V"nd""g zijn we met een boot de zee op geg""n om w"lvissen te spotten
Gelukkig w"s het schitterend weer zijn met de C"mper n""r beneden gereden en hebben eerst de k""rten gekocht voor de boottocht d""rn" hebben we even een p""r boodsch"ppen geh""ld en toen richting boot gelopen.
Onderweg nog een geoc"che lopen zoeken m""r hel""s niet gevonden toen op n""r de boot de tocht duurde 3uur.
Onderweg zijn we nog even bij een "ndere steiger ""ngemeerd w"nt d""r w"ren ook mensen die ook de walvissentocht gingen doen
Het eerste deel v"n de v""rt w"s rustig m""r n" een uur w"ren we ver op zee en begon het heel h"rd te w""ien m""r j"mmer genoeg nog geen w"lvis gezien Bert die "nders nooit zeeziek is voelde zich best beroerd .
Op een gegeven moment begon de boot te dr""ien en ging hij vol op de golven v"ren
Toen we weer terug v""rde zijn we nog de b""i in gev"ren dit w"s ook schitteren om 16:00 terug ""n w"l en geen een   gespot dit is jammer de boottocht was een schitterende vaart ook al stond er heel veel wind op open zee .
H"nnie en Lind" nog w"t souvenirs gekocht terwijl de m"nnen heerlijk op een terr"sje z"ten.n" een klein uurtje terug naar de camping en de BBQ maar weer eens ""ngestoken .s"vonds k""rtje gelegd .
Hannie,Pieter,Bert Linda

1. RoCo:
    14 juni 2018
    Jammer van de walvissen. En dat Bert groen ziet🤢.
    Apart verhaal, alle a’s zijn vervangen door “”, maar als je dat weet leest het wel goed weg.
    Goede reis verder, wij kijken uit naar het volgend verhaal.
    RoCo