Kingston

9 juni 2018 - Canada, Verenigde Staten

Goedemorgen volgers,

Het is bij ons nu zaterdag 9 juni.
Hierbij ons avontuur van vrijdag 8 juni.
Pieter kon op de zijn hart ophalen met vissen. Hengeltje er in en vangen maar. Helaas voor hem moesten we toch weer verder.
Toen wij gisterochtend vertrokken van die Hollandse campground zijn we richting Wellington gereden.
Als eerste deden we een wijnproeverij aan.
Die ging om elf uur open. Was in een of andere hele oude boerenschuur die wij Hollanders allang hadden afgebroken. Nou en nu die wijnproeven. Elf uur s morgens. Linda proefde een witte en Hannie een rode. De mannen mochten niets want die moesten nog rijden.😜
Eigenlijk uit goed fatsoen hebben we twee flessen wijn gekocht, nou is bekend dat in Noorwegen de drank duur is, hier kunnen ze er ook wat van. Omgerekend betaalden we €25,= per fles. Dus alcoholist zullen we niet zo gauw worden.
Van daar uit gingen we verder langs het Ontariomeer richting Bloomfield en Picton. De huizen en straten zijn echt zo als we in films zien. Grote grasvelden met een boom voor het huis en alle huizen hebben puntdaken. Gewoon schattig om te zien. Na een paar bezienswaardigheden te hebben gezien moesten we richting de ferry want we reden op een soort schiereiland.
Leuk hoor om met je camper op een veerpont te rijden. Vandaar uit zijn we naar Kingston gereden en hebben daar in de buurt weer een camping gezocht.
Overal waar we nu hebben gestaan horen we de trein. Die toetert alsof het een lieve lust is. En niet zachtjes maar knoert hard. We zeggen al het is net Rick met zijn motor die langs komt rijden, even gas open en dan horen ze me wel.
Nu gaan we weer ontbijten en proberen vandaag Montréal voorbij te rijden.
We houden jullie op de hoogte.
Dikke knuffel van Linda, Bert, Pieter en Hannie

1. RoCo:
    10 juni 2018
    Zonde Piet geen vis op de bbq met een lekker wijntje. 🍷Gemiste kans😏. Jullie maken dagelijks flink wat km. Wij kijken uit naar jullie volgende verhaal. RoCo